Nie ma kopa!!!!!!! - Strona 4

  szukane wyrażenia:   nie  -  ma  -  kopa
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zrobie pomiary i dam znac
  
 
a sprawdzał ktoś kiedyś ciśnienie paliwa?? ja miałem taki problem...
podpiołem miernik ciśnienia,zatkałem za miernikiem i ciśnienie urosło do 3 bar,kiedy wpiołem w obwód to po zapaleniu pokazywało 1,3-1,5bar w tym czasei silnik był "mułowaty" uczucie jakby chciał,a nie miał sie czym zebrać.Cięzko było dobrać pompe nieorginalną(orginał w servisie Forda 1500zł) zmieniłem 5 pomp,i albo były za słabe,albo nie działały wcale,bo i tak sie raz zdarzyło(nowa pompa i ani nie drgnęła),dostałem dopiero w sklepie aż z Białegostoku...
Po zatkaniu miernika 8 bar,w trakcie pracy ok. 3,4 i po problemie...
ale to tylko jedna z możliwych przyczyn.
aha za ta pompe dałem 290zł
  
 
Cytat:
2006-10-17 23:08:53, TOMASEK pisze:
a sprawdzał ktoś kiedyś ciśnienie paliwa?? ja miałem taki problem... podpiołem miernik ciśnienia,zatkałem za miernikiem i ciśnienie urosło do 3 bar,kiedy wpiołem w obwód to po zapaleniu pokazywało 1,3-1,5bar w tym czasei silnik był "mułowaty" uczucie jakby chciał,a nie miał sie czym zebrać.Cięzko było dobrać pompe nieorginalną(orginał w servisie Forda 1500zł) zmieniłem 5 pomp,i albo były za słabe,albo nie działały wcale,bo i tak sie raz zdarzyło(nowa pompa i ani nie drgnęła),dostałem dopiero w sklepie aż z Białegostoku... Po zatkaniu miernika 8 bar,w trakcie pracy ok. 3,4 i po problemie... ale to tylko jedna z możliwych przyczyn. aha za ta pompe dałem 290zł


a jeśli tak się dzieje na pb i lpg to pompa odpada...
  
 
no tak,ja akurat mam też LPG i na gazie lepiej mi chodził niz na paliwku,a dla info użytkowników,pompy paliwa siadają gdy nie maja paliwa w baku,pompa NIE MOZE PRACOWAĆ NA SUCHO!!
Paliwo nie tyle,ze jest pompowane,ale i chłodzi i smaruje pompe pozdrawiam
Tak wiec Esiomaniacy o skromniejszym budżecie(tak jak ja )jezdząc na gazie mniejcie przynajmniej 1/3 paliwa w balu.gdyż jadą na gazie pompa cały czas pracuje...
  
 
...no chyba, że masz odcięcie pompki, jak przełacza na lpg...
  
 
Cytat:
2006-10-18 10:19:15, surec pisze:
...no chyba, że masz odcięcie pompki, jak przełacza na lpg...


no tak,ale zaleca sie,zeby pompka śmigała jak sie jedzie na gazie,paliwko wtedy idzie na przelew,wraca do baku
Jak już na to weszliśmy to ma tak moze ktoś zrobione?? bo nie wiem czy zrobić odcięcie czy nie...
  
 
Cytat:
2006-10-17 20:26:08, Cichanos pisze:
Jeżeli długo jeździłem z zatkanym katalizatorem to może wywaliło uszczelniacze. Mi się wydaje że to jest najbardziej prawdopodobne.


A czy wtedy nie powinien brać oleju jak by było coś nie tak? Nie chce sie pakowac w remonty wiec tak gdybam ;-]
  
 
Sprawdziłem kopresje i :
1-11,5 ; 2-10 ; 3-13 ; 4-12
Więc chyba jest ok.
  
 
nie bardzo...różnica 30%...
Może słabo docisnąłeś czujnik?
U mnie jest 11,8-12, a też jest słaby...sprawdż, czy nie zasysa Ci lewego powietrza przy wtryskach i w dolocie.
  
 
Cytat:
2006-10-13 19:08:25, ninja1200 pisze:
. Nie chodzi mi o to żeby go tak męczyć tylko o to że na 2 max to chyba 86 czy iles a teraz wchodzi na obroty i to szybko a predkosc idzie strasznie wolno.




Czyli jednak sprzęgło siem ślizga Silnik się "wkręca", ale sprzęgło nie przenosi momentu na koła i auto słabo przyspiesza Bo nie widzę innej możliwości że raz , powiedzmy przy 6 tyś obr/min na II biegu, masz prędkość 86 km/h, a raz 60km/h. Przełożenie w skrzyni jest stałe, więc jedyne co może byś przyczyną to sprzęgło.
  
 
Nie wiem czy to jest to na 100% ale zdaje mi sie ze jak zatkalem ten zawor przyspieszenia to nie ma roznicy zatem moze tego jednak nie da sie zatkac albo trzeba zatkac w troche inny sposob, ktorego nie chcialbym robic tzn zaspawac tak jak mówil WilK.
Sprzeglo to chyba nie jest bo jak chcialem ruszyc z trzeciego biegu to zgasl a pozatym to chyba bym czul.
Postaram sie nagrac filmik i wtedy bedzie jasniejsze, moze szukam dziury w calym ale chyba nie ;-] Zdaje mi sie ze jednak byl mocniejszy.
  
 
zawór EGR można zaślepić... to bezsensowny wynalazek ochrony środowiska... tylko nie w tym miejscu gdzie pokazałeś na fotce...
zawór ten służy do dopalania spalin... otwiera przepustnicę i spaliny z kolektora wylotowego odostają się jeszcze raz do komory spalania...
zmniejsza to moc samochodu...
a jak go zlikwidujesz to fajniej przyśpiesza i jest taki żwawszy
co prawda zwiększa się ilość toksycznych składników spalin i może być problem na przeglądzie ale na to też jest rada...
- albo zakładasz magnetyzery które wpłyną na lepsze dopalanie mieszanki
- albo założysz zawór przed samym przeglądem

a zaślepia się do w dwojaki sposób:
- to mój: w MK5 jest on pod kolektorem wylotowym, w zasadzie pomiędzy dolną częścią kolektora a chłodnicą...
odchodzą od niego 2 rurki stalowe, jedna do kolektora a druga do silnika... ja odkręciłem cały zawór a w otwory z rurek wstrzyknąłem silikon wysokotemperaturowy... i od 3 miesięcy to jest i sprawdza się...
- drugi sposób polega na odkręceniu rurek w miejscu ich wejścia do kolektora i silnika i zastosowaniu zaślepek z blachy... tego nie stosowałem więc nie wiem na ile jest skuteczny...
  
 
Witam po długiej przerwie Mój essi po prostu jeździ ostatnio bez zarzutu... wiem wiem to nie usprawiedliwia, jedynie nie ma co prawda kopa, dlatego piszę o tym tutaj. Ale już zdążyłem poczytać forum i wiem że to powód ciśnienia w instalacji gazowej
P.S. Akumulator się już nie wyładowuje po wyczyszczeniu jakiegoś styku na silniku... zapalił po 5 dniach stania pod chmurką
  
 
Cytat:
2006-10-30 10:44:46, WILLHELM pisze:
zawór EGR można zaślepić... to bezsensowny wynalazek ochrony środowiska... tylko nie w tym miejscu gdzie pokazałeś na fotce... zawór ten służy do dopalania spalin... otwiera przepustnicę i spaliny z kolektora wylotowego odostają się jeszcze raz do komory spalania... zmniejsza to moc samochodu... a jak go zlikwidujesz to fajniej przyśpiesza i jest taki żwawszy co prawda zwiększa się ilość toksycznych składników spalin i może być problem na przeglądzie ale na to też jest rada... - albo zakładasz magnetyzery które wpłyną na lepsze dopalanie mieszanki - albo założysz zawór przed samym przeglądem a zaślepia się do w dwojaki sposób: - to mój: w MK5 jest on pod kolektorem wylotowym, w zasadzie pomiędzy dolną częścią kolektora a chłodnicą... odchodzą od niego 2 rurki stalowe, jedna do kolektora a druga do silnika... ja odkręciłem cały zawór a w otwory z rurek wstrzyknąłem silikon wysokotemperaturowy... i od 3 miesięcy to jest i sprawdza się... - drugi sposób polega na odkręceniu rurek w miejscu ich wejścia do kolektora i silnika i zastosowaniu zaślepek z blachy... tego nie stosowałem więc nie wiem na ile jest skuteczny...



Interesting...
  
 
Chciałem odkręcić te rurki przy silniku ale nie dało rady ;/ Ale ja i tak czegos tu nie rozumiem. Dlaczego trzeba to zaślepić tu a nie np tak jak ja to zrobiłem, przeciez jak tak zatkałem to chyba spaliny nie wracaja do silnika? Możecie mi wyjaśnic dlaczego treba to zatkać tutaj?
Czyli EGR to ta pucha a nie ten zaworek?
  
 
wiec?
  
 
więc EGR to ta pucha a nie jakaś czarna skrzyneczka z czymś tam...
w EGR jest membrana, która otwiera się i zamyka w zależnośći od potrzeb przekazania spalin do silnika...
gdzieś był opis jak unieszkodliwić EGR bez jego rozbierania ale nie działa prawidłowo... często membrana pzepuszcza spaliny...
dlatego zaślepienie jest najpewniejsze...
i masz po tym zabiegu czystszy silnik i więcej mocy bo nie wpycha Ci tego badziewia przepalonego do silnika...
  
 
Już nie wiem co robić, każdy mówi co innego. Gadałem z jednym z forumowiczów i powiedział że escorty nie mają egr a to o czym mówie to układ pulsacji powietrza i nie ma wpływu na moc silnika. Więc nie wiem już czy mam to odłączać.

Chciałem odczytać kody błędów z kompa, ale tu też sie okazalo ze to nie tak, mowi ze kody sa 3 cyfrowe(w zetecu), a nie 2 i chyba ma rację ;-] Te kody to(pewnie nie wszystkie sa dobrze odczytane) 552 111 116 238 538 521 co one oznaczaja?

Wiec pyatnie jest czy jak to odłączyliście to rzeczywiście poprawiły sie osiagi czy tylko wam sie tak zdaje, bo juz nie wiem co robic!!!!!!!
  
 
a kto naopowiadał Ci że escort nie ma EGR??
takich klimatów jeszcze nie słyszałem...
oczywiscie że jest i oczywiście że jego wywalenie poprawia osiągi i wpływa na zwiększenie czystości silnika...
w zależności od typu silnika jest w różnych miejscach...
u mnie w MK5 1.8 16V jest z przodu obok kolektora wydechowego
a u ojca w MK7 16 16V jest z tyłu silnika...

na fordclubpolska.org jest dokładny opis ze zdjęciami jak to zrobić i co daje jego wywalenie...
zresztą na każdym forum samochodowym są takie opisy...

  
 
Cytat:
2006-11-20 18:02:46, WILLHELM pisze:
a kto naopowiadał Ci że escort nie ma EGR?? w MK7 1.6 16V jest z tyłu silnika... na fordclubpolska.org jest dokładny opis ze zdjęciami jak to zrobić i co daje jego wywalenie... zresztą na każdym forum samochodowym są takie opisy...


Ja szukałem i nie znalazłem, zdjecia sa ale do silnika 2.0 . Jak możecie to dajcie zdjecia tego dziadostwa ;-] .